Bari Naplója

Van egy kis szállodánk Noszvajon a Nomád Hotel. Ahhoz épp elég nagy, hogy az egész családom napi 24 órában lekösse. A vendéglátás nem is olyan egyszerű, mint azt sokan gondolják és a családtagjaim sem :) Hát erről írok... www.nomadhotel.hu

Friss témák

  • Bari490: Kedves Virág! Tökéltes befogadók vagyunk! Szívesen örökbefogadjuk a bárányaidat! Nálunk elférnek... (2013.11.14. 08:51) A bárányok nyaralnak
  • Barchoba: Szia Bari! Olvastam a naplódat, és nagyon tetszik a Stílusos Vidéki Szállodák Baráti Szövetsége öt... (2010.08.27. 09:10) Amikor egy álom valóra válik
  • NyergesLovas: Szia Bari! Tomi vagyok , kissé pocakos, alig használt, 44! Várom a fényképeket!!!! (2010.04.28. 20:11) Vulkán történetek
  • HIBU: Szia Bari! Petya vagyok, minket Ági és Geri invitált le Hozzátok, most vasárnapra. Gratulálunk, e... (2010.04.06. 14:39) Vakond kaland
  • annamarie: Na hát, ilyen szakkommentátorral nem nehéz helyszínt választani... :-)) A Csutorás Pincészet reme... (2009.10.16. 12:41) Újraértékelnék: Bocsánat Szépasszony Völgy

Utolsó kommentek

  • Bari490: Kedves Virág! Tökéltes befogadók vagyunk! Szívesen örökbefogadjuk a bárányaidat! Nálunk elférnek... (2013.11.14. 08:51) A bárányok nyaralnak
  • Fiorella: Kedves Bari! Elég régi a bejegyzés... én is úgy jártam mint Te... volt egy, majd két bárányom, azt... (2013.11.13. 18:59) A bárányok nyaralnak
  • Barchoba: Szia Bari! Olvastam a naplódat, és nagyon tetszik a Stílusos Vidéki Szállodák Baráti Szövetsége öt... (2010.08.27. 09:10) Amikor egy álom valóra válik
  • grivesztábornok: (heee,Lui:this is the beginning of beautiful friendship------) (2010.07.22. 21:27) Amikor egy álom valóra válik
  • NyergesLovas: Szia Bari! Tomi vagyok , kissé pocakos, alig használt, 44! Várom a fényképeket!!!! (2010.04.28. 20:11) Vulkán történetek
  • Utolsó 20

Csuti és az Aranycsapat

2007.09.13. 19:31 | Bari490 | 1 komment

Vasárnap óta büszke tulajdonosai vagyunk az Aranycsapat borsorozat első négyesének, úgy ahogy kell :díszdobozban. Személyesen Csutorás Ferikétől kaptam. Gondolom hogy örült, amikor megjelentem nagy ráérősen, miközben ő a prést ( vagy mit ) mosta. Általában fordítva szokott lenni, ő mondja, hogy üljek már le kóstolgatni , amikor én azt sem tudom hova kapjak. Szóval nem volt lelkiismeret furdalásom. Különben is elég otthonosan mozgok a pincéjében , így amíg ő mosogatott én felfedeztem magamnak az Aranycsapatot.
Tavasz óta tudjuk, hogy össze áll a nagy csapat bor formában, de elképzelni sem tudtam, hogy fog kinézni. És igen! Sikerült! Legalábbis szerintem ez most nagyon rendben van. Csuti címkéin szinte mindenki fennakad. Vagy nagyon tetszik, vagy nagyon nem. Olyan, hogy valaki ne vegye észre és ne fűzzön hozzá megjegyzést,na, olyan nincs. Ez most  összeségében nagyon  ki lett találva. Maga az  ötlet is zseniális, hogy a következő  évben 12 palack , az  Aranycsapat tagjairól elnevezett borral rukkol elő. Ennek megvan persze a történelmi háttere . Aki járt már Csutinál borkóstolón, az kívülről fújja a nagypapa  és Öcsi bácsi történetét, sőt a többit is ( pl a Maradona féle kapcsolat is kiaknázható lenne :))).
Tudjuk, hogy iszonyú sok munka , idő és utánajárás van abban, hogy ezek a borok ilyen néven és ilyen külsővel ácsorognak itt az  asztalon, de nem volt kérdés, hogy Csuti barátunk végigcsinálja. A beltartalomról még nem tudok nyilatkozni, mert még nem bontottunk fel egy palackot sem. Várjuk az alkalmat.... Persze nincsenek nagy kétségek, elvégre hosszú évek óta Csuti csinálja a Ház borát. Nem véletlenül....

A bejegyzés trackback címe:

https://bari.blog.hu/api/trackback/id/tr12164805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rena 2007.11.22. 13:08:58

és még nekem volt lelkiismeret-furdalásom, hogy rég nem néztem fel a blogodra..:D
Címkék: aranycsapat ferenc csutorás
süti beállítások módosítása