Bari Naplója

Van egy kis szállodánk Noszvajon a Nomád Hotel. Ahhoz épp elég nagy, hogy az egész családom napi 24 órában lekösse. A vendéglátás nem is olyan egyszerű, mint azt sokan gondolják és a családtagjaim sem :) Hát erről írok... www.nomadhotel.hu

Friss témák

  • Bari490: Kedves Virág! Tökéltes befogadók vagyunk! Szívesen örökbefogadjuk a bárányaidat! Nálunk elférnek... (2013.11.14. 08:51) A bárányok nyaralnak
  • Barchoba: Szia Bari! Olvastam a naplódat, és nagyon tetszik a Stílusos Vidéki Szállodák Baráti Szövetsége öt... (2010.08.27. 09:10) Amikor egy álom valóra válik
  • NyergesLovas: Szia Bari! Tomi vagyok , kissé pocakos, alig használt, 44! Várom a fényképeket!!!! (2010.04.28. 20:11) Vulkán történetek
  • HIBU: Szia Bari! Petya vagyok, minket Ági és Geri invitált le Hozzátok, most vasárnapra. Gratulálunk, e... (2010.04.06. 14:39) Vakond kaland
  • annamarie: Na hát, ilyen szakkommentátorral nem nehéz helyszínt választani... :-)) A Csutorás Pincészet reme... (2009.10.16. 12:41) Újraértékelnék: Bocsánat Szépasszony Völgy

Utolsó kommentek

  • Bari490: Kedves Virág! Tökéltes befogadók vagyunk! Szívesen örökbefogadjuk a bárányaidat! Nálunk elférnek... (2013.11.14. 08:51) A bárányok nyaralnak
  • Fiorella: Kedves Bari! Elég régi a bejegyzés... én is úgy jártam mint Te... volt egy, majd két bárányom, azt... (2013.11.13. 18:59) A bárányok nyaralnak
  • Barchoba: Szia Bari! Olvastam a naplódat, és nagyon tetszik a Stílusos Vidéki Szállodák Baráti Szövetsége öt... (2010.08.27. 09:10) Amikor egy álom valóra válik
  • grivesztábornok: (heee,Lui:this is the beginning of beautiful friendship------) (2010.07.22. 21:27) Amikor egy álom valóra válik
  • NyergesLovas: Szia Bari! Tomi vagyok , kissé pocakos, alig használt, 44! Várom a fényképeket!!!! (2010.04.28. 20:11) Vulkán történetek
  • Utolsó 20

Tavaszi csomagajánlatok

2009.03.19. 19:58 | Bari490 | 1 komment

Az van, hogy bár igyekszem magam távoltartani a nagy hotel trendektől, mert azt gondolom, hogy mi nem erről szólunk, azért csak böngészgetem mások ajánlatait, hogy lássam merre tart a világ. Így aztán azt látom, hogy mindenki csomagokkal támadja a leendő vendégeit és ember legyen a talpán, aki eligazodik a sok fantasztikus ajánlat között.  Én most szólok, hogy nem tudom felvállalni a csomagok és akciók kezelését. Elég nekem , hogy van 5 féle szobatípus, meg a kemping meg most már a faházak is ( erről kicsit bővebben majd egyszer) Szóval úgy vagyok ezzel, hogy jó dolog a csomag, különösen karácsonykor, de velem inkább meg kell beszélni a dolgokat... mert nálunk nem extra szolgáltatás a welcome drink( különben is bornak hívják) meg a parkoló, meg a nyitható ablakok, meg a friss levegő meg annyi minden más természetes ( erről is írok majd egyszer egy listát, hogy rendes szállodának mi mindent kell tartania ahhoz, hogy a vendégek néha furcsa igényeit kielégítse...mert a forrasztó páka és a pajszer alapkövetelmény)

Visszatérve a csomagokhoz, azért elmerengtem a lehetőségeinken, így a tavasz közeledtével és eszembejutott egy történet, amikor nagyon kedves törzsvendégből avanzsált barátnőnk egy vidám tavaszi, munkás hétköznapon meglátogatott minket, office maca szerelésében.Kicsit zavarta, hogy mindenki a kertben sertepertél ,így gondolta udvarias lesz: megkérdezte mit segíthet? Így történt, hogy kapott játszós ruhát , festéket és ecsetet valamint megmutattam neki a kerítést...

Azt hiszem nagyon örült neki , hogy végre valami kézzelfogható, hasznos munkát csinálhat és nem a számítógépe előtt ül. Bár, amikor egy család megállt mellette, hogy a hely felől érdeklődjön óvatosan körbenézett, majd halkan közölte : Azonnal menjenek innen! Én is vendég voltam és nézzék meg, hogy végeztem!

Nehéz volt visszatartani a kitörni készülő röhögést, de azért még a döbbent arcokat megvártuk...

Ennek a történetnek az alapján állítottam össze az idei, szerintem egyedülálló program csomagunkat, amely a fantáziadús Tom Sawyer névre hallgat és a következőket tartalmazza:

 

  • Pálinkás Jó Reggelt! Hajnali ébresztő,
  • Ingyen gumicsizma használat,
  • Fitness gereblyézés-okleveles szakértő oktató segítségével,
  • Erősember bemutató: gerendaház rakás, kőkupac pakolás, Totti sétáltatása, favágás
  • Kreatív műhely : kerítés és ablakkeret festés
  • Grátisz wellness program: oxigénkúra (friss levegő), relaxáló madárcsicsergés( több fokozaton), színterápiás égbolt, időjárástól függően vagy trópusi zuhany, vagy planetáriumi képek a kemping területén.
  • Ajándék bekészítés a szobába: szóda és bor a fröccshöz.
  • Ajándék bekészítés a fürdőszobába: ultraderm és lakkbenzin
  • Diétás konyhánk külön figyelmet fordít a programhoz illeszkedő ételek összeállítására! Különleges igényeket is kielégítünk! Lehetőség van pl a reggelinél hagyma nélkül kérni a paraszt rántottát. De a kóbász kötelező!

Ebben az a vicc, hogy ez nem is vicc, mindre volt már precedens. De, ahogy ezt egy jó csomag esetében elvárja az ember , ezeket a szolgáltatásokat ingyen vehették igénybe kedves vendégeink :)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bari.blog.hu/api/trackback/id/tr981012680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thamas 2009.03.23. 11:09:45

Mi voltunk, akik a hétvégén 3 gyermekkel betértünk. Mivel igen jól éreztük magunkat, gondoltam utánanézek a Nomádnak a neten.

Érdemes volt! Igen jót derültem! ;o)

Köszönöm!
Címkék: akció csomagajánlat tom sawyer
süti beállítások módosítása