Bari Naplója

Van egy kis szállodánk Noszvajon a Nomád Hotel. Ahhoz épp elég nagy, hogy az egész családom napi 24 órában lekösse. A vendéglátás nem is olyan egyszerű, mint azt sokan gondolják és a családtagjaim sem :) Hát erről írok... www.nomadhotel.hu

Friss témák

  • Bari490: Kedves Virág! Tökéltes befogadók vagyunk! Szívesen örökbefogadjuk a bárányaidat! Nálunk elférnek... (2013.11.14. 08:51) A bárányok nyaralnak
  • Barchoba: Szia Bari! Olvastam a naplódat, és nagyon tetszik a Stílusos Vidéki Szállodák Baráti Szövetsége öt... (2010.08.27. 09:10) Amikor egy álom valóra válik
  • NyergesLovas: Szia Bari! Tomi vagyok , kissé pocakos, alig használt, 44! Várom a fényképeket!!!! (2010.04.28. 20:11) Vulkán történetek
  • HIBU: Szia Bari! Petya vagyok, minket Ági és Geri invitált le Hozzátok, most vasárnapra. Gratulálunk, e... (2010.04.06. 14:39) Vakond kaland
  • annamarie: Na hát, ilyen szakkommentátorral nem nehéz helyszínt választani... :-)) A Csutorás Pincészet reme... (2009.10.16. 12:41) Újraértékelnék: Bocsánat Szépasszony Völgy

Utolsó kommentek

  • Bari490: Kedves Virág! Tökéltes befogadók vagyunk! Szívesen örökbefogadjuk a bárányaidat! Nálunk elférnek... (2013.11.14. 08:51) A bárányok nyaralnak
  • Fiorella: Kedves Bari! Elég régi a bejegyzés... én is úgy jártam mint Te... volt egy, majd két bárányom, azt... (2013.11.13. 18:59) A bárányok nyaralnak
  • Barchoba: Szia Bari! Olvastam a naplódat, és nagyon tetszik a Stílusos Vidéki Szállodák Baráti Szövetsége öt... (2010.08.27. 09:10) Amikor egy álom valóra válik
  • grivesztábornok: (heee,Lui:this is the beginning of beautiful friendship------) (2010.07.22. 21:27) Amikor egy álom valóra válik
  • NyergesLovas: Szia Bari! Tomi vagyok , kissé pocakos, alig használt, 44! Várom a fényképeket!!!! (2010.04.28. 20:11) Vulkán történetek
  • Utolsó 20

Káosz a köbön

2007.07.31. 10:30 | Bari490 | Szólj hozzá!

Valahogy így tudnám jellemezni a vasárnap reggelt. Tényleg azt se tudtuk hova kapjunk. Utólag visszanézve kb. egymilllió reggeli volt+ a 3/4 ház távozott, azaz számlák, kijelentkezések, miközben kávés kannákkal, meg bundáskenyérrel rohangáltunk mindenfelé.
Sanci ugyan megígérte, hogy kivételesen felkel még dél előtt, de ez nem sikerült neki. Várható is volt, elvégre Anna napi búcsú volt a tóparton este pedig utcabál. Gondolom, ha ő nem teszi tiszteletét meg se rendezik.... Sőt Gabi is késett ,így anyával ketten próbáltuk állni a sarat. Attól voltunk ilyen nagyon sokan, hogy vasárnap reggelente a törzskempingezők is bejönnek reggelizni. Ezt már nem is tudom ki találta ki évekkel ezelőtt, de azóta szokás lett belőle. Úgyhogy volt zűrzavar gazdagon, viszont meglepő módon 10-re tényleg lezajlott az egész. Ettől függetlenül 11- kor még mindig halomban álltak a kancsók a teakonyhában, meg a morzsa az étteremben. Lazításképp a maradék banánkenyérrel kimentem a kertbe a rutintalan kempingezőkhöz, akik nem ismerik még a helyi szokásokat, legyen nekik is vasárnap. Ahogy így kóvályogtam a placcon ellenállhatalan vágyat éreztem, hogy beszóljak a jóllakott árnyékban tespedő nyaralóknak hogy: persze, kialudtuk magunkat, bekajáltunk, hűsölünk, a házban meg hegyekben áll a tennivaló. Mire visszaértem 4 őrült holland ott zsezsgett bent, hogy hol a seprő meg a felmosó... Dan és a fia Pasquale bepattantak a mosogatóba, Eric porszívóra szállt, Art a főbohóc meg feldobálta a székeket és sepregetett, felmosott ( az ugye világos, hogy a felsoroltak mind férfiak....) Azt nem mondom, hogy egy perccel is hamarabb végeztünk, mintha egyedül csináltam volna, viszont igen vidám volt a történet....és szerintem míg élek hallgatni fogom :))))  
 
Men at work....   The best workers of the week

A bejegyzés trackback címe:

https://bari.blog.hu/api/trackback/id/tr76128859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása