Bari Naplója

Van egy kis szállodánk Noszvajon a Nomád Hotel. Ahhoz épp elég nagy, hogy az egész családom napi 24 órában lekösse. A vendéglátás nem is olyan egyszerű, mint azt sokan gondolják és a családtagjaim sem :) Hát erről írok... www.nomadhotel.hu

Friss témák

  • Bari490: Kedves Virág! Tökéltes befogadók vagyunk! Szívesen örökbefogadjuk a bárányaidat! Nálunk elférnek... (2013.11.14. 08:51) A bárányok nyaralnak
  • Barchoba: Szia Bari! Olvastam a naplódat, és nagyon tetszik a Stílusos Vidéki Szállodák Baráti Szövetsége öt... (2010.08.27. 09:10) Amikor egy álom valóra válik
  • NyergesLovas: Szia Bari! Tomi vagyok , kissé pocakos, alig használt, 44! Várom a fényképeket!!!! (2010.04.28. 20:11) Vulkán történetek
  • HIBU: Szia Bari! Petya vagyok, minket Ági és Geri invitált le Hozzátok, most vasárnapra. Gratulálunk, e... (2010.04.06. 14:39) Vakond kaland
  • annamarie: Na hát, ilyen szakkommentátorral nem nehéz helyszínt választani... :-)) A Csutorás Pincészet reme... (2009.10.16. 12:41) Újraértékelnék: Bocsánat Szépasszony Völgy

Utolsó kommentek

  • Bari490: Kedves Virág! Tökéltes befogadók vagyunk! Szívesen örökbefogadjuk a bárányaidat! Nálunk elférnek... (2013.11.14. 08:51) A bárányok nyaralnak
  • Fiorella: Kedves Bari! Elég régi a bejegyzés... én is úgy jártam mint Te... volt egy, majd két bárányom, azt... (2013.11.13. 18:59) A bárányok nyaralnak
  • Barchoba: Szia Bari! Olvastam a naplódat, és nagyon tetszik a Stílusos Vidéki Szállodák Baráti Szövetsége öt... (2010.08.27. 09:10) Amikor egy álom valóra válik
  • grivesztábornok: (heee,Lui:this is the beginning of beautiful friendship------) (2010.07.22. 21:27) Amikor egy álom valóra válik
  • NyergesLovas: Szia Bari! Tomi vagyok , kissé pocakos, alig használt, 44! Várom a fényképeket!!!! (2010.04.28. 20:11) Vulkán történetek
  • Utolsó 20

Vásárfia, vagy inkább a vásárlánya

2011.03.23. 21:02 | Bari490 | Szólj hozzá!

Mióta az eszemet tudom járunk kiállításokra, de vásározni még soha nem voltam. Bár már a februári Wampon is megjelentünk, de oda nem jutottam el személyesen, most vasárnap viszont úgy alakult, hogy el tudtam menni a Millenárisra....

Vicces dolog ám a pult másik oldalán állni. A shoppizós oldalban szerintem egész jó vagyok, különösen ha kajáról van szó( vagy régiségről, vagy könyvről, vagy öööö ezt most hagyjuk inkább) de az eladói oldalban most debütáltam. Már jóval előtte rommá izgultuk magunkat, hogy mivel tudnánk "megetetni" a népeket, anya ( más néven Klári néni) napokig ötletelt és az eredmények azt mutatják, hogy jó döntéseket hozott. Úgy néz ki, be tudom tartani azt az ígéretet, hogy a jövőhónapban is lesz pástétom.... Szóval mindenkit várunk áprilisban is a Wampon a Stílusos Vidéki Szállodák standján, ahol ismét lehet majd nyerni egy Stílusos Kalandot, ez alkalommal a Villa Fioréba

 Mi addig sem fogunk unatkozni, egy halom jobbnál jobb dolog történik a környezetünkben. Jövő hétvégén az Eger Rally  zajlik a környéken, mi meg itt Noszvajon már teljesen a húsvéti programok szervezésébe vagyunk belemerülve. Lesz minden: Báránykiállítás ( minden kallódó bárányt adoptálunk, lehet őket postázni!) meg Tojásvadászat, kemencében sütés és kézműves programok, paraszt reggeli meg borkóstolók. Ha már nem találnátok szállást a faluban nem csodálkoznék, de érdemes eljönni egy napra is, egy kicsit kirándulni.

 

Húsvétig még pont van annyi idő, hogy egy kicsit rendbe szedjük a kertet, mert úgy illik, hogy beleférjünk a Legvirágosabb falu image-be....és ha már legek akkor mindezt a legtisztább levegőjű faluban. ( a fentiek köznyelvre fordítása: minden belvároslakó, hobbytelekkel-nem-rendelkező lelkes vendégnek biztosítjuk a lehetőséget egy kis gereblyézésre, virágültetésre, metszegetésre, vagy legalább valaki írja meg a számlákat, míg én kertészkedem! :)))

Erre gyorsan és némi külső nyomásra meg is komponáltam egy csomagajánlatot:

Kertész Hétvége ápr. 15-17

A csomag tartalma:

  • Welcome árvácska a szobában ( cserepes- ültethető! :)
  • 2 éjszaka deluxe szobáink egyikében
  • kertész reggeli ( friss csírákkal és abált szalonnával)
  • bányász vacsora ( már ami a kalóriákat illeti)
  • gereblye ( ez nem elvitelre)
  • barátságos munkafelügyelet
  • rozéfröccs
  • kötényhasználat

A csomag ára : 26000Ft/fő/2 éj kétágyas elhelyezés esetén.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bari.blog.hu/api/trackback/id/tr232766256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: húsvét wamp programok noszvaj áprilisi nomád hotel báránykiállítás eger rally
süti beállítások módosítása